شرکت کارگزاری آراد ایرانیان-شعبه همدان
شرکت کارگزاری آراد ایرانیان-شعبه همدان

شرکت کارگزاری آراد ایرانیان-شعبه همدان

نسخه بانک‌های سرمایه‌گذاری جهان برای بورس تهران


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،روزنامه نیویورک‌پست طی گزارشی با طرح این سوال که آیا شرکت‌های آمریکایی به دنبال ورود به بازار‌های ایران هستند؟ سراغ ‌هانس هومس، مدیرعامل صندوق تأمین سرمایه لاک کپیتال که یک میلیارد دلار ارزش دارد، رفته است. وی پس از سفر 9روزه‌ای که ماه گذشته به ایران داشته، اکنون معتقد است، این کشور برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران آمریکایی مساعد است.


هومس در خصوص فضای کسب‌وکار ایران گفت: «شما نمی‌توانید فضای کسب‌وکاری بهتر از ایران برای سرمایه‌گذاران غربی تصور کنید.» وی در ادامه به جمعیت بسیار آموزش دیده و جوان اشاره می‌کند، همچنین اذعان دارد که جوانان ایرانی شیفته کالاهای غربی هستند.


در ادامه این گزارش به تمایل ایرانیان برای فست فود‌های زنجیره‌ای اشاره می‌کند و می‌افزاید که شرکت‌های آمریکایی نظیر پیتزا‌هات این کشور 78 میلیون نفری را پس از تحریم‌ها به‌عنوان بازار بزرگ بعدی خود می‌بینند. علاوه‌بر این، پیش‌بینی می‌شود شرکت‌های نفتی غربی جزو اولین شرکت‌هایی هستند که با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد دلاری زیرساخت‌های انرژی ایران را نوسازی خواهند کرد و از طرفی شرکت‌های خودروسازی نیز پس از چند دهه محرومیت از بازار ایران، مجددا خود را برای ورود به این بازار آماده می‌کنند.

ایستا نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.