شرکت کارگزاری آراد ایرانیان-شعبه همدان
شرکت کارگزاری آراد ایرانیان-شعبه همدان

شرکت کارگزاری آراد ایرانیان-شعبه همدان

خبرهای خوب برای معامله گران بورس پررنگ‌تر شده است


امیرمحمد حسنی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به این که این روزها شاهد جو متعادلی در بازار سرمایه هستیم گفت: در حال حاضر خبرهای خوبی به گوش سهامداران بورسی می رسد که از جمله آنها می توان به افزایش قیمت جهانی نفت اشاره کرد که خبرهای پیرامون بازار نفت حکایت از افزایش قیمت آن به بالای 60 دلار حکایت دارد .

این کارشناس بازار سرمایه با بیان این که افزایش قیمت نفت برای اقتصاد کشور به ویژه بورس خبری خوب به شمار می آید افزود: یکی از دلایل بالا رفتن قیمت نفت تحریم نفتی گروه تروریستی داعش است .

وی ادامه داد: افزون بر این مقاومت 70 دلاری برای نفت مهم یکی از نکات قابل توجه است که به باور کارشناسان می توان به صعود قیمت نفت به بالای این عدد نیز در آینده امیدوار بود .

این کارشناس بازار سهام یکی دیگر از خبرهای خوب این روزها برای بورس را پیشرفت مذاکرات هسته ای عنوان کرد و گفت: گمانه زنی هایی که در حال حاضر در داخل و خارج کشور در زمینه مسایل هسته ای می شود از پررنگ شدن منطق در پیشبرد این مذاکرات حکایت دارد .

وی اضافه کرد: یکی دیگر از نکات قابل توجه برای بازار سرمایه در این روزها ، ارائه گزارشات 9 ماهه شرکتها و نیز پیش بینی سال آینده آنهاست که با احتیاط بسته شده و دیگر از سودهای چند برابری خبری نیست .

این کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از دلایل احتیاط شرکتها در ارائه پیش بینی های سال آینده خود ابهامات موجود است که به عنوان مثال می توان به گروه پتروشمی اشاره کرد که قیمت نفت کماکان برای آنها قابل پیش بینی نیست .

وی اضافه کرد: تصمیماتی هم که این روزها در مجلس در خصوص لایحه بودجه سال آینده بویژه در خصوص تعیین قیمت نفت، نرخ دلار، قیمت خوراک پتروشیمی و نرخ بهره مالکانه گرفته می شود می تواند اعتماد دوباره را به سرمایه گذاران بورسی بازگرداند .

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص نقش صندوق تثبیت بازار نیز گفت: یکی از اقدامات خوب که در ماههای گذشته در بورس اتفاق افتاد ایجاد این صندوق است که به نقدشوندگی سهام در بازار کمک شایانی می کند و اثر روانی مثبتی بر روی معامله گران دارد .

وی در ادامه با بیان این که نوسان در ذات بازار سرمایه همه کشورهاست تصریح کرد: با این حال باید شرایطی را در بورس بوجود آوریم تا با استفاده از قوانین و ابزارهای گوناگون جلوی نوسانات شدید را در بورس بگیریم تا اعتماد معامله گران به ناگاه در بورس از بین نرود .

این کارشناس بازار سهام در پایان از سرمایه گذاران بورسی خواست: دچار هیجان نشوند و با وجود قیمت مناسب سهام شرکتها در بورس با مطالعه نسبت به دادوستد سهام اقدام کنند و با دیدگاه بلندمدت 6 ماهه در بورس سرمایه گذاری کنند.

پرشین تحلیل

نظرات 1 + ارسال نظر
eshooop سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 08:53 http://www.eshooop.com

سلام
در صورت تمایل به تبادل لینک لطفا لینک های زیر را در وبلاگ خود قرار دهید و به من اطلاع دهید تا لینک شما را در سایت قرار دهم پیشنهاد می کنم حتما از سایت دیدن کنید تا مطمئن شوید این تبادل لینک کفید است
http://www.eshooop.comt
اخبار بازی
http://pc.eshooop.com
خرید بازی

ممنون از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.