شرکت کارگزاری آراد ایرانیان-شعبه همدان
شرکت کارگزاری آراد ایرانیان-شعبه همدان

شرکت کارگزاری آراد ایرانیان-شعبه همدان

با وجود خبرهای خوب در بازار سرمایه، رفتارها همچنان هیجانی است

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: هیجان فروش در بورس با وجود خبرهای مثبت منتشر شده منطق نداشته و روند نزولی بازار سرمایه ماندگار نخواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا رحمتی، کارشناس بازار سرمایه در این خصوص گفت: در چند روز گذشته با وجود انتشار خبرهای خوب برای بازار سرمایه، بورس به روند نزولی خود ادامه می دهد که نشان از عدم توقف هیجان فروش در بازار سهام است.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: انتشار خبرهایی در خصوص کاهش نرخ خوراک پتروشیمی ها و کاهش حقوق مالکانه، آرام گرفتن شیب نزولی قیمت نفت، روند مثبت مذاکرات سیاسی بعلاوه تمدید داستان کیفی شدن پالایشی‌ها از جمله خبرهای خوش بازار در این روزها هستند که با این وجود، بازار سهام روی خوشی به سهامداران نشان نمی دهد.

وی با بیان این که هیجان فروش در بورس با وجود این خبرها منطق ندارد تصریح کرد: روند نزولی بازار سرمایه ماندگار نخواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که دولت و مدیران بورسی باید موضوع نرخ سود بانکی را به عنوان یکی از تهدیدهای بنگاههای تولیدی و بازار سرمایه دنبال کنند گفت: با نرخ های کنونی که بانکها تسهیلات می دهند، کار تولیدی صرفه اقتصادی ندارد

منبع:سنا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.